Diş teli taktırmanın en büyük avantajı sağlıklı ve estetik dişlere kavuşmaktır. Birçok kişi dişlerindeki çarpıklık, bozukluk veya çene problemleri yüzünden rahat bir şekilde gülümseyemez. Bunun için başvurulan ortodonti uzmanı, dişlerde yapılacak detaylı bir muayene ve röntgen incelemesinden sonra çeşitli tedaviler uygulayarak hastaların bu problemlerini çözer. Bu yöntemlerden en etkilisi ise diş teli tedavisidir. Bu tedaviyi sizin de desteğinizle tamamladıktan sonra sizi sağlıklı ağız ve diş yapınızla, cazibeli ve ömür boyu sizinle kalacak yeni gülüşünüz ile baş başa bırakır. Çarpık, yamuk ve bozuk dişlerin tedavisinde kullanılan diş teli (braket), size tedaviniz bittiğinde estetik bir görünüş kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda güzel ve sağlıklı bir gülüş sağlar. Güzel bir gülümseme ise kişinin yaşam kalitesini ve kendine güvenini artırır. Bu yüzden ortodontik tedaviye başlamak sağlık ve estetik yönden birçok fayda sağlamaktadır.

Diş teli tedavisine başlamanın avantajları

Sağlık Açısından Avantajları
 Çiğneme dişlerin birincil görevidir. İdeal sıralanmış dişler çiğneme, ısırma, konuşma fonksiyonlarını düzgün bir şekilde yerine getirir. Yani çiğneme fonksiyonu düzeldiğinde yemekler iyi öğütüldüğü için sindirim kolaylaşır. Konuşma fonksiyonu düzeldiğinde bazı harflerin telaffuzunda ve diksiyonda yaşanan sıkıntılar ortadan kalkar.
Dişlerdeki çapraşıklık ve kapanış bozukluğu vakalarında dişlerin araları temizlenemediğinden sık sık görülen diş çürümeleri ve aşınmalarından korur. Yine bu sebepten oluşan diş taşları yüzünden, sağlam dişleri kaybetme riskini ortadan kaldırır. Ağızda sıkışık ve bitişik dişler yüzünden oluşan bakterilerin oluşmasını önler.  Diş eti ve kemik hastalıklarının diş teli tedavisinden sonra görülme sıklığı azalır. Erken yapılan diş teli tedavisi hastayı ilerleyen yaşlarda çene ameliyatından kurtarır. Çene ile ilgili eklem ve kaslarda oluşan problemleri engeller. Diş teli tedavisi ile dişlerin birbiriyle olan kapanış sorunlarını giderir. Çene kaslarının yaptığı baskıdan oluşan baş ağrılarını ortadan kaldırır. Düzgün sıralanmış dişlerde, diş fırçası diş yüzeyine daha iyi temas eder ve böylece ağız temizliği ve hijyeni kolaylaşır, diş ipi kullanımı daha rahat olur. Çapraşık dişler ve çene sorunları düzeldiğinde yüz estetiğiniz, dudak şekli ve profilinizde pozitif değişiklikler olur. Ortodontik tedavinin yapılması sayesinde tüm bu sorunlar ortadan kalkmış olur.

İLETİŞİM

TEL: 0 212 272 3 999

MAİL: [email protected]

Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız.

You may also like

Okmeydanı İmplant Tedavisi
4. Levent İmplant Tedavisi
Gayrettepe İmplant Nedir ?

Net Editör